Корисні статті та новини компанії МАРГУС
Виклик офіціанта — 29 травня 2014 р.
Налагоджені процеси роботи ресторану не виключають і момент виклику офіціанта. Якщо офіціант довго не підходить до відвідувача або його неможливо викликати у великому і галасливому закладі , то це величезна проблема для ресторану. Як показує практика , це дуже поширена причина невдоволення закладом.
Офіціант постійно переміщається по залу , встигає бувати на кухні і біля барної стійки , за рахунок чого не завжди буде там , де потрібен гостю . Відвідувачі не захочуть кричати через весь зал або махати руками , щоб офіціант підійшов до столика і ідеальним рішенням буде кнопка для виклику офіціанта . Клієнт викликає офіціанта при необхідності , що робить час звернення мінімальним і зручним! Якщо Ваш ресторан має терасу , ВІП зону або кілька залів обслуговування , то система виклику офіціантів буде просто незамінна. Офіціант контролюватиме всі столики одночасно.
Як показує статистика , така дрібниця як система виклику офіціанта дуже істотна і покращує відвідуваність ресторану, адже клієнт цінує свій час.