На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Фаст -фуд заклад - як оформити ? — 3 червня 2014 р.

интерьер фаст-фуд, маргус

Фаст -фуд закладу залучають саму різну аудиторію і він на це і розрахований. Його відвідують люди з швидким ритмом життя , що проїжджали повз або просто люди середнього достатку. Найчастіше в такі заклади не бронюють місця і не планують як окремий похід у ресторан . А значить відвідують люди опиняються там випадково , толі він поспішає , толі є необхідність швидко і недорого перекусити. Саме це і пояснює , чому в фаст -фуд маркетингу одну з головних ролей займає вивіска.

Рекламна вивіска закладу должка бути « смачною» , привертати увагу , бути яскравою. Роль відіграє і матеріал на якому ця вивіска виготовлена ??, тому що потенційний клієнт підсвідомо вирішує який рівень цін в закладі навіть по вивісці . Якщо виготовити на дешевих матеріалах , то і реклама представить себе в середній ціновій ніші .

Корисним кроком буде встановлення основного меню з цінами біля входу (у вигляді вивіски або борда ) , для ознайомлення з меню і цінами , відвідувач вже при вході вирішує що він буде замовляти.

интерьер фаст-фуд, маргус

Інтер'єр закладу фаст -фуд напрямки повинен бути максимально функціональний , декоративні елементи в оформленні зведені до мінімуму. Найчастіше в інтер'єрних матеріалах переважає саме пластик , адже за рахунок акуратності і компактності , при хорошому освітленні , він створюється затишок і відчуття чистоти . Меблі слід вибирати на метало - каркасі , це надійні і невибагливий в обслуговуванні матеріал. Стільниці обов'язково повинні добре протиратися і блищати.

Необхідно створити затишну обстановку і якщо її можна буде спостерігати з вулиці , то клієнтів це зацікавить ще більше. Використовуйте якісне обладнання для приготування ваших страв і якісні матеріали для інтер'єру , відвідувач це оцінить.

интерьер фаст-фуд, маргус

Якщо у фаст -фуд закладі формат самообслуговування , то обов'язково врахуйте це при розстановці основного залу. Відвідувачі не повинні на довго затримуватися , заважати один-одному пройти і розрахуватися . Якщо заклад налаштоване на великій потім відвідувачів і необхідно щоб клієнт не засиджувався і не займав столик , часто вдаються до не дуже зручною меблів.

маргус