На головну  → Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс

ГАРАНТІЯ :

       На все обладнання , що купується у компанії « Маргус » гарантія становить 12 місяців від дати продажу. На деякі товари гарантія може бути від 3 до 36 місяців з дати продажу . Головним документом, що дає право Покупця на гарантійне обслуговування , є гарантійний талон.

Під гарантійним обслуговуванням Ми розуміємо зобов'язання Продавця перед Покупцем за безкоштовним відновленню працездатності обладнання для усунення дефектів несправностей , не пов'язаних з порушенням Покупцем правил зберігання , монтажу , введення в експлуатацію обладнання.

      Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення технічного обслуговування і профілактичних робіт (огляд, очищення, змащування, натяг ременів, регулювання і т.п. ). Такі роботи можуть бути виконані Продавцем для Покупця, при цьому вартість і терміни виконання робіт обговорюються окремо .

      Гарантійне обслуговування не поширюється на витратні матеріали, елементи, які швидко зношуються (прокладки, газові пальники, ріжучий інструмент та інші робочі органи, освітлювальні прилади тощо), а також на пакувальні матеріали.

      Гарантійне обслуговування не охоплює вартості робіт і запасних частин в наступних випадках: не передбачену інструкцією використання обладнання, пошкодження допомогою удару або падіння , підключення до електромережі з параметрами , які не відповідають зазначеним в інструкції.

      Транспортування обладнання для гарантійного ремонту здійснюється силами і транспортом Покупця. Для ремонту великогабаритного або модульного обладнання можна викликати нашого фахівця на об'єкт , при цьому терміни виконання робіт узгоджуються з Продавцем .

Виконання гарантійного обслуговування обладнання здійснюється протягом 2 -х робочих днів з моменту надходження заявки від Покупця .

Після закінчення 12 місяців гарантії , виконується післягарантійне обслуговування та ремонт обладнання . Зазначимо , що офіційну гарантію можна збільшити. Вартість і терміни виконання післягарантійного обслуговування обговорюються в кожному випадку окремо. На більшу частину представленого в каталозі обладнання запасні частини є в наявності на складі.

СЕРВІС

      Наша компанія пропонує своїм клієнтам послуги сервісного центру .

      Інженери сервісної служби здійснюють установку обладнання та пуско -налагоджувальні роботи , гарантійне і післягарантійне обслуговування устаткування , а так само його ремонт у будь-якій точці України .

 

       Основний перелік робіт , які ми готові Вам надати:

  • підключення та монтаж технологічного обладнання будь-якого ступеня складності;

  • підключення та монтаж теплового обладнання будь-якого ступеня складності;

  • підключення та монтаж холодильного обладнання з вбудованим і виносним агрегатом будь-якого ступеня складності;

  • підключення та монтаж холодильних камер і вентиляційного обладнання ;

  • інструктаж щодо особливостей експлуатації та догляду за обладнанням

       

Вартість підключення та монтажу , як правило , становить 4-6% від вартості обладнання і обумовлюється в кожному конкретному випадку.

      В активі компанії - багаторічний досвід роботи і високий професіоналізм співробітників , які регулярно беруть участь у семінарах і тренінгах , підвищуючи свою кваліфікацію.

Гарантія та сервіс технологічного обладнання для ресторану в компанії МАРГУС!