На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів? — 13 березня 2014 р.

Відділ кулінарії сприяє залученню покупців в супермаркет чи магазин. Для клієнта дуже важлива можливість недорого купити готову їжу. Якщо продукт приготований якісно і смачно , то в цих відділі завжди стоять черги за товаром. Але навіть при гарному навичці кухаря смачно готувати , відділ кулінарії потребує правильної «подачі».

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?

Практично кожен супермаркет має відділ кулінарії, цю «приманку» знають всі власники великих супермаркетів. Відділ користується попитом у самих різних класів населення. Завжди зручно купувати готову їжу на обід, перехопити щось, якщо зовсім немає часу або навичок приготування, це дуже важливі фактори в залученні нових відвідувачів і збереженні кола старих клієнтів в умовах жорсткої конкуренції.

Відділ кулінарії містить продукти не довгого зберігання, але обов'язково в якісних умовах! Стан і подача обов'язково повинні бути спрямовані на безпеку прийому такого продукту, гарантія гарного смаку. Щоб кулінарія приносила максимум прибутку, а витрати на її утримання були мінімальними необхідно витримувати деяких правил і порад , ми постараємося поділитися ними, виходячи зі свого досвіду, в цій статті.

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?

Як залучити клієнтів?

Гастроємності

Гастроємності - це харчові лотки , використовувані для приготування , зберігання і демонстрації їжі в точках громадського харчування. Гастроємності мають свої стандартні форм і розмірів, вони дозволяють економити час на перекладанні продукції з ємності в ємність. Вони виготовляються з поліетіоло, нержавіючої сталі і полікарбонату. Найбільш популярні марки - Unox, EWT INOX, SARO, Metalsan A.S .

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?

Вітрини

Для кулінарії в супермаркеті використовуються спеціальні вітрини для демонстації і подачі продукту :

  • холодильні вітрини з середньою температурою , в камері підтримується температура від +1 до +7 С ? ; вони ідеально підходять для короткочасного зберігання та презентації продуктів не довгого терміну зберігання ( м'ясних , рибних і молочних страв , салатів і т.д.);

  • теплові вітрини , необхідні для тимчасового зберігання вже готової продукції - гарячі бутерброди , піца і багатьох інших гарячі страви , що дозволяють якісно демонструвати і головне - безпечно зберігати готові страви при температурі від +30 до +90 ° С;

  • вітрини нейтральних температур , призначені спеціально для презентації різних хлібобулочних виробів , напоїв і продуктів не вимагають охолодження або підігріву.

Для супермаркетів найбільш зручні у використанні вітрини горизонтального типу зі скляними дверима -купе. Найвищою популярністю на території України користуються вироби торгових марок CRYSPI, Tekna, GEMM, Tecfrigo і DGD .

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?

Пароконвектомати , конвекційні печі

Главою кулінарії є і залишиться пароконвектомат або конвекційна піч.

Конвекційні печі ідеально підходять для приготування кондитерських виробів і можуть використовуватися практично безперервно . Вони ізготавлівления з нержавіючої сталі , дуже надійні і прості у догляді , працюють від мережі 220 В або 380 В і мають від 3 до 12 рівнів . Робота печей цього типу заснована на русі гарячого повітря , що забезпечує рівномірний прогрівання всієї площі робочої камери. Ще одна перевага конвекційного апарату - швидке досягнення необхідного температурного режиму, що сприяє істотної економії електроенергії. Професійна кухня обов'язково потребує цього помічнику. Конвекційні печі можуть бути з функцією парозволоження, що перешкоджає пересихання вироби і без неї. Для кулінарії супермаркету оптимальним є другий варіант, а перший використовується переважно в хлібопекарських, кондитерських цехах.

Пароконвектомат - це піч , яка готує саму різну продукцію за допомогою обробки парою і конвекції тепла. У пароконвектомате можна готувати на пару (у тому числі дієтичні страви) , смажити , випікати і т.д., при цьому під час обробки в продуктах зберігається максимум корисних властивостей. Печі даного типу вважаються універсальним обладнанням, яке дозволяє економити робочу площу та електроенергію , контролювати рівень температури і вологості в камері , а також гарантовано отримувати якісний продукт завдяки повній автоматизації процесу приготування. Пароконвектомати працюють від мережі 220 В або 380 В, і мають від 3 до 20 рівнів .

 Найпопулярніші і якістю провреренние виробники конвекційних і пароконвекційні печей - Unox, Angelo Po , Piron і Rational .

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?

Грилі для курей

За допомогою гриля можна підсмажувати курячі тушки і різні продукти. Черга за курочкою гриль в магазинах завжди радувала підприємця . Цей апарат простий в експлуатації , довговічний , екологічно безпечний і має високу продуктивність (від 8 до 64 курок на годину).

По конструкції грилі для курей бувають:

  • шампурний , в яких шампура з насадженими на них продуктами обертаються навколо своїх осей ;

  • карусельними , в яких обертається барабан з шампурами або спеціальними кошиками , наповненими продуктами ;

  • вертикальними , в яких насадки з курми обертаються навколо вертикальної осі ( грилі цього типу , виконані з панорамним склінням , залучають до продукції увагу покупців).

Слайсери

Слайсер являє собою пристосування для швидкої і акуратною нарізки продуктів (хліба, ковбаси, шинки, сиру, рулету та ін) на шматочки або скибочки різної величини. Слайсер складається з майданчика для продукту, двигуна і обертового дискового ножа. Ці апарати зручні у використанні і не небезпечні для оператора. Вона працюють від мережі 220В , в машинах для нарізування сиру ріжуча кромка має тефлонове покриття, а для м'яса - зубці. Найбільш широко представлені на вітчизняному ринку слайсери виробників Liloma, Beckers, RGV, Sirman, Bizerba та ін

Хороше технологічне обладнання може гарантувати якість приготування і подачі продукту . Правильне зберігання і викладка товару це завжди залох гарного іміджу закладу.

Відділ кулінарії супермаркету - Як залучити клієнтів?