На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Відкриваємо бар разом з МАРГУС — 6 березня 2015 р.

Відкриваємо бар разом з МАРГУС

Якщо у Вас є величезне бажання відкрити свій бар, то можете ризикнути і увійти в цей бізнес!

Тим більше, що при відкритті бару ризик значно менше, ніж при відкритті ресторану:

  • Менше основні фонди (витрати на приміщення та обладнання);

  • Мінімальні втрати, пов'язані зі зберіганням продуктів;

  • В барах невеликий штат співробітників, що дозволяє краще контролювати якість сервісу.

Але, спочатку вивчіть всі складові цієї справи:

Шаг№1 Шукаємо приміщення.

Відкриваємо бар разом з МАРГУС

 

Прекрасний варіант - перший поверх нежитлового будинку, але можна розглядати і підвал, якщо гарне місце. Важливо врахувати, що бар місце гучне, виключити сварки з сусідами. Слід ретельно перевірити наявність і якість комунальних послуг, збереження за Вами, як за новим власником, залишкових прав, строк оренди повинен бути достатнім, щоб не тільки повернути інвестиції, а й отримати дохід, доступність і безпеку під'їзду і підходу. Оцінюючи і вибираючи розміри приміщення, слід розраховувати на успіх і на те, що Вам знадобляться площі для реалізації нових ідей. Наприклад кафе, ресторан, нічний клуб.

№2 Вивчаємо район.

Важливо зрозуміти, хто буде Вашими потенційними відвідувачами. Потрібно вивчити житлові будинки, машини стоять біля під'їздів, наявність офісів і рівень компаній. А також переглянути які люди проходять повз Вашого майбутнього бару вранці і ввечері. Оцініть переважний вік цих людей, як вони одягаються. Вивчіть своїх майбутніх конкурентів в даному районі. Якщо в районі живуть одні пенсіонери-бар в цьому районі, точно не варто відкривати.

Чим точніше Ви визначитеся з цільовою групою - її достатком, соціальним статусом, колом інтересів та уподобань, тим простіше Вам буде розробити концепцію свого бару.

№3 Розробляємо концепцію бару

Тут важливо все: інтер'єр, асортимент бару, музика, уніформа персоналу, а також назва закладу. Правильно встановлена ??вивіска, підсвічування. Назва повинна бути звернена до людей з цільової групи, і повідомляти їм, що це заклад для них, для їхнього рівня достатку.

Знання цього рівня допоможе також спрогнозувати середній чек, дозволить підібрати відповідний асортимент, визначити рівень цін і витрати на інтер'єр.

Дуже важливо спроектувати і свої відмінності, так звані "фішки»

 Відкриваємо бар разом з МАРГУС

№4Распределяем грошові кошти та закуповуємо обладнання.

Витрати на відкриття бару і його функціонування діляться на 3 групи: основні фонди, постійні та змінні витрати підприємства.

    Знадобляться кошти на оренду приміщення, підведення відсутніх комунікацій, на ремонт і обробку приміщень, будівництво барної стійки, закупівлю меблів, обладнання, посуду, музичної системи, світломузики. Розглянемо не великий бар найпоширеніший без величезних вкладень. Після ремонту, основна стаття витрат - барне обладнання представимо список устаткування, без якого бармен обійтися не зможе:

Відкриваємо бар разом з МАРГУС

 

  • Ледогенератор

  • Ледокрошітель.

  • Барний холодильник.

  • Барний морозильник.

  • Винна шафа.

  • Соковижималка.

  • Фрешніца

  • Блендер (2шт)

  • Стаканомойка

  • Барна станція

 Відкриваємо бар разом з МАРГУС Відкриваємо бар разом з МАРГУС

Також будуть потрібні певні кошти на оформлення документів і на організацію реклами. Необхідно буде зробити запас алкоголю і продуктів на перші два тижні роботи, а також виділити кошти для виплати заробітної плати співробітникам.

№5 Запасаємося економічними знаннями

Ці знання допоможуть починаючому бізнесменові розрахувати точку беззбитковості, відсоток рентабельності і намітити терміни окупності. Необхідно вміти грамотно оцінювати стан свого бізнесу.

№6 Розробляємо оптимальні схеми обслуговування і контролю.

Там, де ці схеми опрацьовані погано, масштаби крадіжок можуть досягати 50% від виручки. Це коли бармени отримують зарплату в 3-4 тисяч гривень, а насправді "заробляють" більше інвестора.

№7 Розробляємо системи заробітної плати та мотивації персоналу

Іншими словами формуємо колектив професіоналів, які приймають Ваші умови. Перш ніж, розробляти ці системи потрібно: ліквідувати саму популярну мотивацію - можливість красти і пам'ятати, що поганий персонал запросто може розполохати всіх клієнтів.

№8 Організовуємо продажу

По-перше, необхідно проводити тренінги персоналу, спрямовані на формування вміння пропонувати і продавати. По-друге, організувати роботу барменів таким чином, щоб виключити недолив, створити привабливий асортимент, що враховує переваги відвідувачів і стимулювати продажі за рахунок пропозиції алкогольних новинок і оригінальною подачі.

№9 Контролюємо процес

Власник повинен приймати у роботі безпосередню участь від організації складського обліку до розробки коктейльної карти.

Ви повинні самі працювати з постачальниками, особисто домагаючись від них максимально вигідних умов поставок, розробляти стратегії реклами свого закладу, контролювати економічні показники.

Продумайте також мотивацію Вашого управлінського персоналу.

Відсоток від прибутку - ідеальний інструмент. У цьому випадку Ваш персонал битися разом з Вами за кожну гривню прибутку!

Відкриваємо бар разом з МАРГУС

Ваш МАРГУС