Корисні статті та новини компанії МАРГУС
Відкриваємо бар разом з МАРГУС — 6 березня 2015 р.
Якщо у Вас є величезне бажання відкрити свій бар, то можете ризикнути і увійти в цей бізнес!
Тим більше, що при відкритті бару ризик значно менше, ніж при відкритті ресторану:
Менше основні фонди (витрати на приміщення та обладнання);
Мінімальні втрати, пов'язані зі зберіганням продуктів;
В барах невеликий штат співробітників, що дозволяє краще контролювати якість сервісу.
Але, спочатку вивчіть всі складові цієї справи:
Шаг№1 Шукаємо приміщення.
Прекрасний варіант - перший поверх нежитлового будинку, але можна розглядати і підвал, якщо гарне місце. Важливо врахувати, що бар місце гучне, виключити сварки з сусідами. Слід ретельно перевірити наявність і якість комунальних послуг, збереження за Вами, як за новим власником, залишкових прав, строк оренди повинен бути достатнім, щоб не тільки повернути інвестиції, а й отримати дохід, доступність і безпеку під'їзду і підходу. Оцінюючи і вибираючи розміри приміщення, слід розраховувати на успіх і на те, що Вам знадобляться площі для реалізації нових ідей. Наприклад кафе, ресторан, нічний клуб.
№2 Вивчаємо район.
Важливо зрозуміти, хто буде Вашими потенційними відвідувачами. Потрібно вивчити житлові будинки, машини стоять біля під'їздів, наявність офісів і рівень компаній. А також переглянути які люди проходять повз Вашого майбутнього бару вранці і ввечері. Оцініть переважний вік цих людей, як вони одягаються. Вивчіть своїх майбутніх конкурентів в даному районі. Якщо в районі живуть одні пенсіонери-бар в цьому районі, точно не варто відкривати.
Чим точніше Ви визначитеся з цільовою групою - її достатком, соціальним статусом, колом інтересів та уподобань, тим простіше Вам буде розробити концепцію свого бару.
№3 Розробляємо концепцію бару
Тут важливо все: інтер'єр, асортимент бару, музика, уніформа персоналу, а також назва закладу. Правильно встановлена ??вивіска, підсвічування. Назва повинна бути звернена до людей з цільової групи, і повідомляти їм, що це заклад для них, для їхнього рівня достатку.
Знання цього рівня допоможе також спрогнозувати середній чек, дозволить підібрати відповідний асортимент, визначити рівень цін і витрати на інтер'єр.
Дуже важливо спроектувати і свої відмінності, так звані "фішки»
№4Распределяем грошові кошти та закуповуємо обладнання.
Витрати на відкриття бару і його функціонування діляться на 3 групи: основні фонди, постійні та змінні витрати підприємства.
Знадобляться кошти на оренду приміщення, підведення відсутніх комунікацій, на ремонт і обробку приміщень, будівництво барної стійки, закупівлю меблів, обладнання, посуду, музичної системи, світломузики. Розглянемо не великий бар найпоширеніший без величезних вкладень. Після ремонту, основна стаття витрат - барне обладнання представимо список устаткування, без якого бармен обійтися не зможе:
Ледогенератор
Ледокрошітель.
Барний холодильник.
Барний морозильник.
Винна шафа.
Соковижималка.
Фрешніца
Блендер (2шт)
Стаканомойка
Барна станція
Також будуть потрібні певні кошти на оформлення документів і на організацію реклами. Необхідно буде зробити запас алкоголю і продуктів на перші два тижні роботи, а також виділити кошти для виплати заробітної плати співробітникам.
№5 Запасаємося економічними знаннями
Ці знання допоможуть починаючому бізнесменові розрахувати точку беззбитковості, відсоток рентабельності і намітити терміни окупності. Необхідно вміти грамотно оцінювати стан свого бізнесу.
№6 Розробляємо оптимальні схеми обслуговування і контролю.
Там, де ці схеми опрацьовані погано, масштаби крадіжок можуть досягати 50% від виручки. Це коли бармени отримують зарплату в 3-4 тисяч гривень, а насправді "заробляють" більше інвестора.
№7 Розробляємо системи заробітної плати та мотивації персоналу
Іншими словами формуємо колектив професіоналів, які приймають Ваші умови. Перш ніж, розробляти ці системи потрібно: ліквідувати саму популярну мотивацію - можливість красти і пам'ятати, що поганий персонал запросто може розполохати всіх клієнтів.
№8 Організовуємо продажу
По-перше, необхідно проводити тренінги персоналу, спрямовані на формування вміння пропонувати і продавати. По-друге, організувати роботу барменів таким чином, щоб виключити недолив, створити привабливий асортимент, що враховує переваги відвідувачів і стимулювати продажі за рахунок пропозиції алкогольних новинок і оригінальною подачі.
№9 Контролюємо процес
Власник повинен приймати у роботі безпосередню участь від організації складського обліку до розробки коктейльної карти.
Ви повинні самі працювати з постачальниками, особисто домагаючись від них максимально вигідних умов поставок, розробляти стратегії реклами свого закладу, контролювати економічні показники.
Продумайте також мотивацію Вашого управлінського персоналу.
Відсоток від прибутку - ідеальний інструмент. У цьому випадку Ваш персонал битися разом з Вами за кожну гривню прибутку!
Ваш МАРГУС