Корисні статті та новини компанії МАРГУС
Візки для покупців — 31 жовтня 2013 р.
Найчастіше покупець і не уявляє, скільки талану вчених, конструкторів, інженерів, кваліфікованих робітників вкладено у їх створення .
Купівельні візки в США спочатку мали просто форму стільця на колесах, потім, вже в 50 - х роках, в Німеччині вони набувають форму, яка в принципі збережена до сьогоднішнього дня: кошик, 4 колеса і спрямовуюча поперечина. Така буденна річ як візок для покупок залишається часто без уваги , так як вона завжди під рукою і привертає до себе увагу тільки в тому випадку , якщо щось погано функціонує. У більшості випадків ці незамінні помічники не дооцінюйте, коли мова йде про оснащення нового магазину. Часто питання про них ставиться на останнє місце. Хоча треба зазначити: це було, є і буде - без купівельної візки неможливо самообслуговування у великих магазинах. Та й за останніми даними соціологічних опитувань, клієнти, що користуються візками замість кошиків , в середньому здійснюють понад великі покупки .
Купівельні візки протягом десятиліть без великих змін є успішними помічниками в торгових центрах. Тим не менш, вони продовжують піддаватися технічному та естетичному вдосконаленню і не збираються закінчувати свою історію розвитку.
Конструктивний розвиток купівельного візка представляє відображення суспільного прогресу і змін звичок покупців з післявоєнного до теперішнього часу. Переконатися в цьому можна, провівши екскурс в історію ( на прикладі Німеччини).
У 1948 році під час проведення валютної реформи німці отримали на руки по 40 марок і відчули перші сп'яніння від покупок. Згідно тарифного угоді, погодинна оплата праці становила в середньому 1,19 марок. У першому магазині самообслуговування , у Гамбурзі , на площі розміром в 276 м2 у продажу було близько 600 відовтоваров. При купівлі товарів - порівняно з сьогоднішнім днем - використовувалися витончені купівельні кошики малої ємності. Вони були забезпечені відкидною ручкою. Завдяки своїй конічній формі вони складалися штабелями , заощаджуючи при цьому займану собою площу.
У 1950 р. було близько 20- ти магазинів самообслуговування , в 1954 р. - 203 а в 1956 р. , нарешті , 738. Вірним супутником покупця був перший простий купівельний візок - покращений варіант початкової моделі сілван Н. Гоедтана , що існувала з 1951 р. Візок був запатентований ще з жорстко закріпленим кошиком, але через деякий час він булв модифікований: задня частина візки мала скошені кути і відкидну задню стінку , завдяки чому вони могли вставлятися одна в іншу, економлячи місце. Пізніше дно візка було доповнено гратами для розміщення ящика з напоями - в такій формі закупівельна візок збереглося і до цих пір .
Від використання решіток у візку неодноразово відмовлялися , через збільшення числа крадіжок.
У 1955 р. середній валовий дохід постійно зростав , погодинна оплата праці західнонімецьких робітників у промисловості становила вже 2,17 марок. Протягом року подвоїлася кількість магазинів самообслуговування і склало в 1957 р. 1400 . Полиці магазину заповнюються товарами , і накочується «хвиля черевоугодництва ». Відповідно, зростає пропозиція товарів , збільшуються площі магазинів , у зв'язку з цим потрібно все більше купівельних візків більшої ємності.
У 1965 році заробітна плата робітників у Німеччині збільшувалася до 800 -1250 марок у місяць. Зросла покупка побутової техніки. Збільшується обсяг покупок , швидко змінюються споживчі звички і можливості покупок: число магазинів саме обслуговування До 1966 р. досягло 62000 , а в 1971 р. їх налічувалося вже 87000 .
Починаючи з 70- х років системи самообслуговування поширюються на інші галузі. З'являються численні спеціальні рішення для перевезення куплених товарів у магазинах ; розробка рішень , специфічних для певних галузей , продовжується і сьогодні.
Вже тривалий час стратеги маркетингу розглядають купівельний візок в якості засобу реклами. Вона часто з'являється на рекламних плакатах і банерах .
Він чудово вписується в гедоністичний стиль 80 -х років - напрямок в етиці , що визнає насолоду вищим благом, метою життя; прагнення до задоволень, насолод. Крім того, цей час характеризується тривалою економічною кризою з швидко зростаючим числом безробітних, скандалами, пов'язаними з питаннями навколишнього середовища, політикою озброєння і рухом за мир. У зв'язку з цими змінами, споживчі візки стали все рідше зустрічатися там, де їх зазвичай використовують, оскільки вони часто провокують нещасні випадки на паркувальних місцях ( в наші дні ця проблема так і не зважилася до кінця ), та й , крім того , для їх прибирання потрібні великі витрати персоналу. Тому для купівельних візків стали розробляти спеціальні системи їх повернення на місце.
Це, перш за все, монетні заставні системи , які забезпечують деяку впорядкованість парку візків, а саме паркувальні кабіни або стоянки візків рядами.
Завдяки регулярному обороту купівельних візків, немає необхідності в їх додатковому замовленні .
У 90 -ті роки велися жваві дискусії з приводу матеріалу для виготовлення візків: « пластмаса або металевий дріт ». У 2002 р. з'явилася перший німецький візок, кошик якого був повністю з пластмаси. Використання пластмаси привернуло увагу покупців. Візки стали набагато легше, їх рух був безшумним. Навантажені до верху, вони могли чудово маневрувати . Різнокольорова гамма задовольняла бажання клієнтів .
Перший досвід на ринку дозволив виявити тенденцію: барвисті і стабільні за формою візки з пластмасовою кошиком і металевою підставою були позитивно сприйняті клієнтами. Нові візки не тільки через кольори , а насамперед через застосування пластмаси та більшої безпеки на паркувальних майданчиках впевнено входили до вживання . Крім того, торгівля приділяла найпильнішу увагу відповідності купівельних візків гігієнічним вимогам.
Останнім часом велика робота проводиться в області конструювання коліс для купівельних візків . Сьогодні застосовуються колеса в легкому та міцному виконанні для різних покриттів підлоги , а також спеціальні рішення для їх підйому. Однією з новітніх розробок є колесо з інноваційною технікою , приглушує звук , що особливо важливо для ринків, що знаходяться в центрі житлових кварталів і працюють в режимі подовженого робочого часу.
Вже багато років ведуться роботи над технікою покриття поверхні візків. Відповідно з бажаннями клієнтів, сьогодні на кошики візків все частіше завдають кольорові порошкові напилювачі замість їх оцинковки.
Причини, з яких купівельні візки будуть розвиватися з кожним днем:
Різноманітність моделей
Різноманіття моделей з розширенням асортименту товарів , зростанням попиту та зростанням площ магазинів збільшився відповідно обсяг кошики.
Дуже довгий час обсяг кошики становив всього лише 155 літрів , в даний час обсяг доходить вже до 210 літрів і в окремих випадках - 240 літрів. Зростають обсяги покупок - збільшуються й обсяги магазинних візків . Однозначно , що кількість моделей різних за величиною кошиків буде і надалі зростати , починаючи від візків для невеликих швидких покупок і закінчуючи візками для дрібнооптових закупівель. Вони повинні випускатися для магазинів будь-яких розмірів .
фактор репутації
Сьогодні купівельні візки являють собою щось значно більше , ніж засіб надання послуг , від яких в однаковій мірі отримують вигоду як покупець , так і ринок. Візок може стати певним дифференцирующим ознакою і фактором вираження симпатії того чи іншого магазину . З вибором колірної гами , що не мала місця досі , з використанням пластмаси в конструкціях візків магазини отримали широкі можливості створення власного іміджу . Тенденція відповідності візуального сприйняття купівельної візки корпоративної ідентичності магазину буде продовжуватися і в майбутньому.
Все більшу значимість магазини надають тому , щоб перший предмет , що потрапляє в руки клієнтів , відповідав би найвищому рівню.
Магазини всіляко доглядають за своїм « вантажним автопарком » , оскільки кожне вхідне в нього транспортний засіб являє собою їх візитну картку , адже це перше , що покупець бере в руки , зайшовши в магазин , і останнє , з чим розлучається , зробивши покупки.
вузькогалузеві особливості
Різні магазини зі своїми індивідуальними товарами (будівельні магазини , торгові центри продажів товарів для саду , будинки, дачі , меблеві магазини та інші ) вже обгрунтували розробку спеціальних рішень купівельних візків . В даний час вже можна помітити візки , різні по довжині , по висоті , звичайно ж , за обсягом , по конструкції і т.п. У технічному виконанні первісна форма купівельної візки в майбутньому буде модифікуватися у відповідності з попитом цільових груп покупців , а також оптимізуватися відповідно з оновленням товарного асортименту .
Обслуговування клієнтів
Купівельні візки відповідають сьогодні різноманітним вимогам , відповідаючи не тільки типом підприємства , але і контингенту покупців. Жінок , які увійшли до магазину з декоративною косметикою , особливо радує наявність мініатюрних купівельних візків ... Завдяки новим елементам комфорту і обслуговування , вони і надалі будуть важливими факторами залучення клієнтів.
Вже давно не викликають подиву такі деталі оснащення візки , як гачки для сумок , місце для дитини , відсік для дрібних товарів , а також варіанти візки з гратами на дні і без неї. Розробляються і впроваджуються особливі моделі, що відповідають специфічним потребам клієнтів , наприклад , самохідні візки з місцем сидіння для літніх людей. В даний час розширився спектр купівельних візків від найбільш яскравих для дітей до особливих крузоемкіх для дрібнооптових покупців.
Мінливі потреби покупців , такі , наприклад , як тенденція до більш дрібним і частим покупкам , викличуть у майбутньому розробку ще багатьох інших варіантів купівельних візків .
Нанотехнології
Майбутнє купівельної візки визначатиметься інноваційними системами безпеки і системами автоматичного підрахунку вартості товарів у кошику .
Для використовуваних сьогодні систем безпеки товарів , таких як електронне забезпечення схоронності товару ( EAS - етикетки ) , створені купівельні візки з пластмасовими кошиками . Вони сприяють вищій розкриваності крадіжок і менш диференційовані для інвентаризації .
Намічаються розробки, такі як сканування або автоматичне сканування , які припускають використання купівельних візків з пластмасовими кошиками без металевих кріплень. Цій умові відповідають лише деякі моделі .
Для вирішення « Self- Scanning » ( самосканування ) на практиці вже є моделі купівельних візків з вбудованим скануючим пристроєм. Вони звільняють від попереднього сортування товару , його розвантаження і вантаження на місці оплати .
При дворівневих купівельних візках , розроблених спеціально для Box- Shopping , площі їх зберігання розраховані відповідно з формами нових кошиків .
Купівельні візки , оснащені персональним комп'ютером , знаходяться на стадії експерименту . Клієнт легко орієнтується в магазині з такою візком .
Основне призначення купівельної візки - представляти максимальні можливості для здійснення покупок і займати при зберіганні мінімальні площі , завдяки тому , що одна візок вдвигается в іншу. Ці умови до сьогоднішнього дня залишаються незмінними. Всі візки повинні бути сконструйовані таким чином , щоб забезпечити високу маневреність , плавний хід , зручність в управлінні і інші властивості комфортабельності. Кожен елемент візка повинен бути виконаний зі стійких до механічного зносу матеріалів , що гарантуватиме мінімум поломок при максимальному терміні служби . У майбутньому використовуватиметься все менше стандартних візків і більше спеціалізованих моделей для задоволення індивідуальних потреб покупців.
Класифікація купівельних візків
Купівельні тетележкі розрізняють за :
Обсягом ( від 20 літрів для дитячої до 240 літрів для дорослої)
вантажопідйомності
габаритним розмірам
Конструкцією відсіків (зокрема , наявністю дитячого сидіння )
Наявності пластикового захисту