На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Хочете відкрити нічний клуб?  — 1 липня 2014 р.

Тоді ви за адресою!

Все що вам потрібно це сума від 50 000 до 500 000 доларів. Окупність такого проекту складе 2-3 роки. Висока рентабельність і взагалі отримання прибутку не завжди залежить від суми вкладень. Важливу роль грає місце, де буде розташований нічний клуб або дискотека і ще cсуществует кілька критеріїв, дотримуючись яких успіх вам гарантований.

  • Велика площа приміщення (танцзал не менше 250 квадратних метрів, а висота стель, що необхідно для оптимального розміщення сучасної світлової та звукової апаратури - 4 метри). Ідеально підходячи будинку культури, палаци, фойє кінотеатрів, використовують непрацюючі цехи підприємств або будівництво нової будівлі, але це обійдеться дорожче, ніж демонтаж і деякі внутрішні перебудови взятих в оренду приміщень.

  • Унікальний внутрішній інтер'єр. Дизайн приміщення, інтер'єр залів, барів, меблі, світло, звук все в одному вибраному і гармонійно організованому стилі.

  • Багато залежить від політики проводиться адміністрацією клубу. Ці люди відповідає не тільки за програму на дискотеці, але й за всі з чого складається клуб. Промоутер - відповідає і за зовнішність закладу та за контингент відвідувачів. Від його роботи іноді залежить до 80% доходу клубу. Даним знань не навчають - це практичний досвід і бажання людини працювати. Можна звичайно обійтися і без нього, але повірте, вам б складно буде одночасно керувати фінансами, стежити за інтер'єрними новинками конкурентів, новинками музичного світу і ще продумувати програми для кожного вечора. Тільки сукупність даних вимог тягне до 100% рентабельності та прибуткового довгожительства вашого закладу.

  • Одним зі складових успіху є розкрутка, не варто економити на рекламі! Вона повинна бути декількох видів. Це і промоушин на модних молодіжних радіостанціях, і поширення флаєрів, але найефективніша реклама - це «сарафанне радіо».

  • Не менш важливою є і цінова політика клубу. Не варто покладати максимальні прибутки на вартість вхідного квитка. Закономірно максимальний прибуток приносить бар, де націнки можуть доходити до 500%.

  • Надійність охорони клубу. Тут, більш прийнятно найняти професіоналів, так як на кону ваша репутація і здоров'я клієнта.

  • «Золота молодь» - це самий прибутковий контингент відвідувачів. Для них не рідко створюються спеціальні заклади, що б задовольнити всі їхні вимогам. Але не варто забувати, що такі дорогі клуби живуть не більше двох років. З часом VIP-клієнтам місце «приїдається» і клуб втрачає основних клієнтів. Або його закривають на реконструкцію і міняють все, аж до назви, але колишньої популярності йому не досягти ніколи.

  Мабуть, і все. Бажаємо успіху і процвітання вашому бізнесу!

відкрити нічний клуб