На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Презентації та дегустації або халява - двигун продажів — 24 червня 2014 р.

Презентації та дегустації

Рішення клієнта і покупця про те, чи буде він замовляти або купувати тієї чи інший продукт, безпосередньо залежить від того подобається йому продукт чи ні. А як переконати клієнта який ніколи не замовляв продукт, в тому що він незрівнянний на смак?

Клієнт, якщо він не постоялець закладу, часто платить за пробу і може залишитися незадоволений. Причиною може і не бути якість продукту, скільки справа в індивідуальних перевагах клієнта. Людині властиво приймати рішення в першу чергу на своєму досвіді, а вже якщо це стосується продукту харчування, то маючи повне уявлення про смак розпорядженні клієнта до замовлення.

Геніальним кроком маркетингу стали міні презентації та дегустації. Відвідувач має можливість спробувати пропонований продукт без будь-яких зобов'язань, і особисто прийняти рішення про те чи замовляти його в майбутньому. Звичайно таким торговельним підприємствам як супермаркет чи магазин цілком зручно проводити дегустації продукту і виробники сиру, ковбас та інших продуктів навперебій хочуть зайняти місце біля прилавка, такий крок підвищує рівень продажів представленої марку в кілька разів. Абсолютно не схильні до проведення таких заходів люди, все одно не можуть встояти перед можливістю спробувати відразу декілька продуктів, особисто прийняти рішення про їх якість, щоб купувати продукт не навмання, а точно знаючи за що він платить, ось це і є наш безкоштовний сир у мишоловці.

Маркетинг ресторану

А що робити ресторанам і кафе?

Знаючи напрямок для розвитку і підняття продажів, потрібно трохи коригувати подачу. Ресторани не проводять гучних акцій і презентацій, їх представлення продукту дуже тонко і ненав'язливо. Для того щоб представити потрібний продукт нерідко пропонують «комплемент» від кухаря, акція купи 2 і отримай 3, при замовленні напою закуска в подарунок і т.п. Для проведення презентацій і уявлень алкогольних продуктів, краще використовувати тематичні вечірки або фести, атмосфера повинна розташовувати клієнта до ненав'язливою дегустації.

Презентації та дегустації їжі