На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Методи просування ресторану — 13 червня 2014 р.

Ресторанний бізнес в самому розпалі і на ринку відбувається боротьба конкурентів за залучення клієнтів. Ресторатори вигадують нові й нові захоплюючі програми, акції, виверти для відвідувачів, головне правило - клієнт повинен залишитися задоволений.

Деякі локальні заклади можуть давати рекламу в журнали і газети. Розсилають дисконтні карти, друкують купони, розігрують призові страви. Це хороші і перевірені способи звернути увагу на свій заклад, але. Сучасні технології змінили культуру і спосіб життя, вже не кожен другий читає журнали і газети, на зміну прийшла хвиля інтернету. Інтернет як засіб передачі інформації, як реклама і інформатор. Ось за що тепер борються також ресторатори.

За допомогою інтернету набагато легше знайти ресторан або інший заклад. Можна заздалегідь ознайомитися з кухнею і навіть інтер'єрів, ще жодного разу не ступивши на поріг ресторану. Для активного просування ресторатори ведуть цілі співтовариства в соціальних мережах, заохочують коментарі та інформацію відвідувачів про свій заклад.

Методи просування ресторану

Таким чином, за допомогою програми «Foursquare» можна відзначитися в закладі, написати відгук, відправити фотографію і навіть є поради від відвідувачів до потенційних відвідувачам закладу, такі як «Якщо сказати офіціантові фразу-пароль« Х », то безкоштовно отримаєте прохолодний напій», «Пароль до вай-фай ***», «За барною стійкою подають безкоштовні чіпси». Дуже багато закладів гарантують Кава чи чай, за перше відвідування закладу - позначки в мережі «Foursquare». Клієнт задоволений - клієнт радить друзям і знайомим.

Методи просування ресторану

Крокуючи в ногу з часом не відстає і мережа ресторанів Burger King, які розробили програму для користувачів iPhone, Коротя показує найближчі ресторани, їх меню і ціни.

Дуже важливо не тільки не втратити постійних клієнтів, але й постійно залучати нових. Ефективним є ведення груп у соціальних мережах, оголошуючи акції та дати проведення тематичних вечірок інформація надходить сотням тисяч людей, що є колосальною рекламою для залучення.

Сміливіше в майбутнє, вирізати купони з журналу вже не моді, просувайте свій ресторан.

Методи просування ресторану