Корисні статті та новини компанії МАРГУС
Бізнес-план ресторану західного типу — 5 травня 2014 р.
Заклади західного типу, в тому числі і ресторани мають велике відміну від зі вітчизняних, і ця різниця в тому , що західні роблять максимальний акцент на розвагу відвідувачів. Багато рестораторів не зволікаючи підхопили цю тенденцію, в таких закладах приплив клієнтів збільшується в кілька разів.
Публіка шукає місце не тільки поїсти, але і добре провести час. Цікаві заходи, тематичні вечірки, акції, концерти, музиканти й актори - фантазії немає меж. Якщо ресторатор прийме рішення зробити «фішкою » ресторану саме напрямок розваг, то він забезпечить себе стабільною відвідуваністю і великою популярністю.
Напрямок та стиль ви обираєте самі , це може бути конкретний стиль музики , джаз , рок або будь-який інший ! У затишному для себе ресторані клієнт з радістю ознайомиться з меню і буде проводити не мало часу.
Не забувайте і про банальне необхідному зручність - парковка автомобілів. Клієнти дуже вдячні за можливість зручно поставити авто перед закладом , а не по найближчих дворах. Багато солідні клієнти приїжджають тільки на автомобілях.
Бажаємо успіхів!