На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Якість ресторанного обслуговування — 13 січня 2014 р.

На сьогоднішній день, конкуретна боротьба різних ресторанів за лідируюче місце, змушує йти на всілякі хитрощі і нововведення з метою заохочення відвідувачів. Ресторани пропонують послуги доставки свіжо приготовленої, улюбленої клієнтом, страви від ресторану до будинку або ж прямісінько на роботу! Але навіть не дивлячись на такий сервіс та обслуговування з виїздом до клієнта, якість обслуговування на виїзді може запропонувати далеко не кожен ресторан .

Лише досвідчені фахівці можуть пропрацювати всі тонкощі і впровадити правильно подібраний бізнес -процес .

Якість ресторанного обслуговування

І при всіх зусиллях, тільки невелика кількість кейтерингових фірм, які без додаткових зусиль організовують на гідному рівні кава-брейк, корпоратив та фуршет, забезпечуючи повним обслуговуванням всіх учасників конференцій.

Якість ресторанного обслуговування

Під час організації важливого заходу, необхідно уточнювати абсолютно кожну дрібницю - сценарій, музика, прикраси, сервіровка, меню і звичайно ж приміщення . Обговорюючи усі вимоги замовника та можливості кейтеринговой фірми, та на завершенні цього етапу - підпис договору . Варто відзначити, що правило "клієнт завжди правий" абсолютно точно та влучно підкреслює важливість вимог замовника, навіть найвишуканіших. З метою підтримки "марки" своєї фірми, вигідніше догодити клієнту та "напружитися ", щоб клієнт отримав необхідний продукт , а ви отримали за це свої гроші, ніж відмовляти клієнту в його ідеї, втрачаючи "обличчя" компанїї та повагу клієнта.

Якість ресторанного обслуговування

Страви для виїзного банкету готують на кухні кейтерингової фірми. На захід їх вже в готовому вигляді перевозять у спеціальних контейнерах. Якщо дозволяють умови, деякі страви готують вже на місці. В арсеналі кейтеринговой компанії також є пересувні мийки для приведення посуду в належний вигляд при необхідності.

Якість ресторанного обслуговування

І звичайно, не обійтися без комплекту посуду, скатертин, серветок, офіціантів і інших фахівців, необхідних для виконання всієї задумів сценарію .

Розвивайте та удосконалювйте якість обслуговування вашої компанії.

Якість ресторанного обслуговування

Ваш Маргус