На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Як збільшити продажі магазину самообслуговування? — 6 вересня 2018 р.

Як збільшити продажі магазину самообслуговування?

Як збільшити продажі магазину самообслуговування за допомогою купівельної візки і найближчій молодшої помічниці - купівельної кошики. Скільки існує торгівля, стільки зовсім йде «боротьба» між покупцем і продавцем, дешевше купити - дорожче продати. Мало, хто замислюється, але купівельна візок виступає нейтральною стороною між сторонами торгового процесу. Заходячи в магазин самообслуговування, ми мовчки наповнюємо кошик або візок необхідними нам товарами, мовчки йдемо на касу, спілкування з представником магазину мінімальне - пакет? дисконтна картка? Усе…. При хорошому обслуговуванні, ваша вдячність касиру (спасибі), парковка і шлях додому! Причому тут візок торгова? Так вірно, вона лише елемент системи самообслуговування - торгівлі без продавця. Більшість покупців відвідує магазин після роботи, втома трудового дня не особливо розташовує до задушевних або іншим бесід з продавцями. В основному у нас готовий список продуктів, до яких ми звикли, за якими ми йдемо. Спонтанні покупки нас змушують купити шляхом акцій і знижок. Хороший магазин, це коли вийшов за хлібом, а додому повернувся з двома повними пакетами! Звичайно, ми ще маємо чергу і спілкування в гастрономії, кулінарії, є консультанти в багатьох відділах, але тенденції йдуть в сторону виключення людей з боку продавця. Повернемося до питання, як все ж збільшити продажі? Хочемо нагадати, що ця стаття наші особисті висновки, побудовані на досвіді і особистих спостереженнях. Чому ми їздимо в той чи інший магазин? Широкий асортимент, свіжий, теплий хліб, зручна парковка, завжди свіжі продукти, найбільший асортимент, наприклад йогуртів або кефірів, хороша атмосфера магазину, якісні візки і кошики, привітні касири, низька ціна і багато інших критеріїв, які зводяться в одне просте ціле - хороший магазин, або улюблений магазин. Чи важлива ціна на товари? Звичайно, але не всі вибирають магазин за ціною товарів. Якби покупці цікавилися тільки ціною, у всьому світі були б тільки оптові бази з величезними платформеними візками і все. Сучасний магазин самообслуговування - це атмосфера, це можливість не тільки зробити покупки, але і провести приємно час, грає легка музика, приємно пахне свіжий хліб.

Як збільшити продажі магазину самообслуговування за допомогою купівельної візки і найближчій молодшої помічниці - купівельної кошики. Скільки існує торгівля, стільки зовсім йде «боротьба» між покупцем і продавцем, дешевше купити - дорожче продати. Мало, хто замислюється, але купівельна візок виступає нейтральною стороною між сторонами торгового процесу. Заходячи в магазин самообслуговування, ми мовчки наповнюємо кошик або візок необхідними нам товарами, мовчки йдемо на касу, спілкування з представником магазину мінімальне - пакет? дисконтна картка? Усе…. При хорошому обслуговуванні, ваша вдячність касиру (спасибі), парковка і шлях додому! Причому тут візок торгова? Так вірно, вона лише елемент системи самообслуговування - торгівлі без продавця. Більшість покупців відвідує магазин після роботи, втома трудового дня не особливо розташовує до задушевних або іншим бесід з продавцями. В основному у нас готовий список продуктів, до яких ми звикли, за якими ми йдемо. Спонтанні покупки нас змушують купити шляхом акцій і знижок. Хороший магазин, це коли вийшов за хлібом, а додому повернувся з двома повними пакетами! Звичайно, ми ще маємо чергу і спілкування в гастрономії, кулінарії, є консультанти в багатьох відділах, але тенденції йдуть в сторону виключення людей з боку продавця. Повернемося до питання, як все ж збільшити продажі? Хочемо нагадати, що ця стаття наші особисті висновки, побудовані на досвіді і особистих спостереженнях. Чому ми їздимо в той чи інший магазин? Широкий асортимент, свіжий, теплий хліб, зручна парковка, завжди свіжі продукти, найбільший асортимент, наприклад йогуртів або кефірів, хороша атмосфера магазину, якісні візки і кошики, привітні касири, низька ціна і багато інших критеріїв, які зводяться в одне просте ціле - хороший магазин, або улюблений магазин. Чи важлива ціна на товари? Звичайно, але не всі вибирають магазин за ціною товарів. Якби покупці цікавилися тільки ціною, у всьому світі були б тільки оптові бази з величезними платформеними візками і все. Сучасний магазин самообслуговування - це атмосфера, це можливість не тільки зробити покупки, але і провести приємно час, грає легка музика, приємно пахне свіжий хліб.

Сучасний покупець все більш вибірковий, для багатьох важливий асортимент дорогих вишуканих продуктів, елітного алкоголю і неприпустимо пропонувати для таких покупок дешеву візок, все повинно бути на високому рівні. Дерев'яні піддони з аукціонними товарами посеред проходів у мене особисто не викликають особливого захоплення, це залишки системи торгівлі оптових магазинів, що спрощують роботу персоналу, але не поліпшують загальну картину магазину. Сучасний супермаркет облаштований кафешками та закусочними, красивим освітленням, зонуванням різних відділів, точкові підсвічування і т.д., а щоб покупця не втомлювали численні покупки, вас буде супроводжувати купівельна візок, з плавним ходом 125 мм коліс на подвійному підшипнику! Не відкрию великого секрету, що доставка продуктів «додому» є майже у всіх великих торгових мереж, але все одно люди люблять ходити в магазини. Люблять катати візки, вибирати, нюхати, порівнювати, і весь час наповнювати і наповнювати свій візок! І все ж купівельна візок, яку закупити, щоб не прогадати, що не переплатити і магазин був популярним? Так уже повелося, що багато супермаркетів, що працюють у нас, це копії, в тій чи іншій мірі європейських мереж. Та не всі нововведення у нас приживаються, але в цілому йдемо в ногу з часом з невеликим запізненням. Наприклад - металеві візки поступово витісняють пластикові і комбіновані візки, в більш дорогих і елітних магазинах. На нашому сайті вже багато статей про переваги одних і інших, але одне найважливіше зауваження, візок повинна бути потрібного розміру невеликої і не маленької, обов'язково вписуватися в колірну гаму по дизайну супермаркету, плавний хід - якісні колеса. Мало, хто ще раз хоче прийти в магазин, де іржаві вози, гуркіт від їзди, яких створює гул в магазині, що про звук легкої музики не може бути й мови.

Висновок. Купуйте у нас хороші, красиві, якісні, купівельні візки, а покупець їх неодмінно оцінить і наповнить до країв покупками !!!!!

PS: Купити кошики: красиві, кольорові, так само не забуваємо)