На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Ресторан в житловому будинку. Політика взаємодії з мешканцями. — 14 квітня 2014 р.

Ресторан в житловому будинку. Політика взаємодії з мешканцями.

Зовсім не рідко виникають конфлікти між мешканцями та адміністрацією закладу, що розташований в їхньому будинку. Для залагодження подібних конфліктів одних тільки знань ресторанного бізнесу недостатньо, тут необхідний досвід.

Бувалі ресторатори, не просто закінчили курси рестораторів, а що мають великий досвід з вирішення таких ситуацій, навіть розробили деяку теорію. Отже, на відновини закладу громадського та мешканців впливає безліч факторів, і найсуттєвіший з них є- тип житлового будинку. У сталінських будинках і елітних новобудовах переважно живуть люди солідні та впливові: з таким контингентом директору ресторану треба працювати дуже обеежно (важливо розуміти, що впливова людина може схилити думку перевіряючих органів не на користь ресторану, а якщо, не дай бог, справа дійде до суду найняти досить пристойного адвоката). При налагоджених і неконфліктних відносинах можна витягти хорошу вигоду, виходячи від зворотного. У будинках класом нижче проживають люди менш впливові й багаті, отже небезпека такого контингенту набагато нижче.

Ресторан в житловому будинку. Політика взаємодії з мешканцями.

Не варто рестораторові забувати і про технічні характеристики будівлі. Якщо у сталінських будинках заклад, то стіни товсті і тому скарги на шум від людей практично не будуть надходити. Важливу роль відіграє тип самого закладу. Якщо ми маємо справу з галасливим пабом або рестораном з живою музикою, то розташувавши його в межах житлового будинку, скарг на шум не уникнути. Важко доведеться і підприємствам швидкого харчування: з кухні такого закладу, як правило, йде досить сильний запах (іноді не самий приємних). А в найвигіднішому становищі опиняються кав'ярні: шуму від них немає практично ніякого і запаху теж, так що скарг на них, швидше за все, не буде ( везе комусь !).

Ресторан в житловому будинку. Політика взаємодії з мешканцями.