На головну  → Про компанію МАРГУС  → Статті та новини компанії МАРГУС

Корисні статті та новини компанії МАРГУС

Візки купівельні - швейцар супермаркету. — 21 вересня 2020 р.

Візки купівельні - вони першими зустрічають покупця і супроводжують протягом усього походу в магазин. Від того наскільки правильно підібрана візок за зовнішніми габаритами, за розміром кошика, за наявності дитячого сидіння і взагалі стан візка у покупця підсвідомо, формується відчуття перебування в магазині. До речі, дуже часто в магазинах закордоном коштують великі мішки з кавою, запах кави дуже сприяє людини - доведено! Звичайно, якщо ваш супермаркет єдиний в районі то, покупцеві діватися нікуди - він прийде за покупками. Але ці магазини, а вірніше власники магазинів, який так думають - поступово покидають торгові майданчики країни і столиці тим більше, поступаючись дорогу магазинах, які краще. Що ж це таке -магазин краще? Це багато чинників і копіткої роботи зібраних в одному магазині, втіленої компанією заточеною на результат. Тільки ретельно продумана або акуратно скопійована концепція від європейських магазинів - як і раніше затребувана і має популярність серед покупців. Ви ж не станете сперечатися, що покупець при інших рівних умовах піде в тому магазин, де зручніше візок, зручніше кошик, де завжди хороше освітлення, завжди свіжі продукти, завжди ввічливий продавець і касир. Всі нюанси важливі -звичайно. Ми згодні з твердженням, що легко радити, а спробуйте здійснити це якість на ділі. Як зробити магазин або супермаркет-краще? Кожен має займатися своєю справою наша компанія - Маргус займається купівельними візками і кошиками професійно, ми знаємо про свою продукцію абсолютно все і готові ділитися.

Візки купівельні - швейцар супермаркету.

Ми ми ні в якому разі, не беремося радити які продукти і товари, як продавати в Вашому супермаркеті, але ми твердо знаємо які кошики і візки краще. Так повернемося до формату магазину наприклад на 500 м квадратних. Протягом Довгих років торгівлі склалися приблизну кількість на квадратний метр візків і кошиків, а саме: на 500 квадратних метрів потрібно купувати приблизно 50 візків з 80 літрова кошиком 100 кошиків 22літрових з двома ручками, для кожного 20 кошиків потрібно купувати одну підставку на колеса, які розміщуватимуться при вході в магазин.

Візки купівельні - швейцар супермаркету.

А ви замислювалися скільки покупців обслуговує одна візок в день? А ми замислювалися, ми навіть провели розрахунки в середньому це 20 покупців у день. Далі, для вивезення товарів з підсобних приміщень вам необхідно мінімум три три гідравлічні візки (рокли) бажано 2500 кг вантажопідйомністю і три візки вантажопідйомністю 200кг, для зручності роботи персоналу магазину так само необхідно купить тумби-драбини або їх ще називають підставка Step) по одній в кожен відділ, як правило це 5-8 тумб. Такий набір візків купівельних, кошиків купівельних плюс гідравлічних візків Вам обійдеться до 150 тисяч гривень. Також намагайтеся купувати візки тих моделей, які завжди є у постачальника, щоб в будь-який момент могли докупити в потрібній кількості або ж необхідно купувати з запасом. Відносно комплектуючих, ручок, пластикових бамперів або наприклад коліс для візків, нашої компанії не завжди є в достатній кількості. Наприклад дуже важливо враховувати ширину проходу між рядами стелажів для того щоб покупці зустрічних потоків з візками могли вільно розминутися. І крім цього повинен залишатися проїзд для покупця в разі якщо з двох сторін стелажа люди займаються покупками. Прохід і ширина візок повинен бути такої ширини, щоб в проходах між стелажами, могли розминутися не дві, а відразу три візки. Це момент важливо враховувати, щоб виключити конфлікти між покупцями, тими, хто поспішає і тими хто прийшов ґрунтовно закуповуватися не поспішаючи)! Звичайно ви скажіть навіщо мені такі широкі проходи магазині? Справа в тому, що хороший магазин не повинен бути складом з максимально напханим стелажами, до верху заповненими товарами. Хороший магазин-це перш за все засіб їх продавати якісно без нав'язування, роблячи похід в магазин приємним проведенням часу. І повірте, покупець буде ходити в Ваш магазин кожен день, якщо йому у вас сподобається. Так який же все-таки повинна бути візок? Купівельний візок повинна відповідати супермаркету, відповідати покупцям, який ходить в цей магазин. Якщо ви наприклад, позиціонуєте свій магазин як преміум сегмент, візки повинна бути обов'язково дорогими, пластиковими та тихохідними.

Візки купівельні - швейцар супермаркету.

А кошики повинні бути обов'язково зі зручною ручкою і дуже зручної форми. Кольори візків і кошиків повинні бути м'якими, все в такому магазині повинно виглядати дорого і грати спокійна, хороша музика (не забувайте про мішки з кавою). Якщо Ви відкриваєте магазин в молодих мікрорайонах, де живе багато молоді - такий магазин повинна бути барвистим, веселим, сучасним і бажано, щоб в ньому грала звеселяючи музика. Візки теж бажано купувати веселі, яскраві, кольорові. компонуйте кошики